вівторок, 21 квітня 2020 р.

УКРАЇНСЬКА МОВА

Купити книгу Українська мова. 3 клас. Підручник (Мар`яна ...



 30 березня
           
               Завдання
               Дієслово як частини мови.
               Впр. вивчити  правило ст. 141. Впр. 338;  339.

               https://www.youtube.com/watch?v=gumUoLehLKA


                31 березня
                Дієслово як частина мови. Зв'язок  дієслова з іменниками.
                Впр. 340;  Впр. 341.


                1 квітня
                 Зв'язок  дієслова з іменниками.
                 Впр. 342, вивчити правила.

                 2 квітня
                 Дієслово.
                 https://www.facebook.com/groups/1881351948554827/permalink/2953964717960206/
                 1. Спиши вірш. ПІДКРЕСЛИ дієслова. ВИПИШИ ті з
                  них, які відповідають на питання що робить? що роблять?

Як швидко літо проминуло!
Прийшла осіння пора.
Немов на крилах полинуло
кохане літечко з двора!..
Садок марніє потихеньку,
пожовклі падають листки,
вітрець не віє вже тепленько,
жене понурі хмарки.
Посох горошок на городі,
мачок вже цвіт давно згубив,
високий соняшник на грядці
Журливо голову схилив.
( Олена Пчілка)
                 2. Від поданих іменників УТВОРИ і ЗАПИШИ дієслово.
Подорож_____________
Читання_____________
Будівля______________
Щебетання___________

               6 квітня.
             Дієслова- антоніми.
            1. Переглянути і опрацювати завдання з відео.
            2. Виконати вправи: 
            Впр. 345 (виконати два останні завдання до вправи)
            Д/ЗАВДАННЯ:
            Зб. ст.99 Дібрати антоніми до поданих дієслів.

           7 квітня 
           Дієслова-антоніми.
           Робота за підручником:
           Впр. -347
           Впр. -348
           1. Прочитай словосполучення.
            Наклеїв марку; з’єднати ланцюжок; завантажили
            обладнання; зав’язала стрічки; відчинили двері;
           розвести вогонь; побудував гараж.
           Добери антоніми до дієслів і запиши їх.
           Підкресли дієслова які стоять у початковій формі.
           Познач префікси в дієсловах.

          8 квітня
          Дієслова - синоніми.
       Переглянь відео та опрацюй усно завдання.
       https://www.youtube.com/watch?v=rJYpooRB_Qc&feature=emb_logo
       Робота за підручником:
       Впр. - 350
       Впр, 352.
 
           9 квітня.
       Дієслово.
      Зб. ст. 100
      Списати, добираючи  за змістом дієслова №1.

      13 квітня. 
      Змінювання дієслів за часами.
      1. Повправляйся  в каліграфії.
Відображається елемент "Каліграфічна хвилинка 13.04 В.jpg"
        2. Запрошую тебе в подорож з валізою. В подорож часі. Переглянь відео.
         https://www.youtube.com/watch?v=gDNDaO5rDcw&feature=emb_logo
        Як же визначається час дієслів?  ( звернись до підручника,  правило ст. 149).
        Впр. 354
        3. Визнач час дієслів. ( у додатку)
         https://learningapps.org/3397696
        Д/ЗАВДАННЯ
        Впр. 356
        Вивчи правило ст. 149

      14 квітня.
       Закріплення  вивченого  про дієслово.
        https://learningapps.org/8483063
       Виконай самостійну роботу.
       У першому завданні підкресли присудки.
       Відображається елемент "С.робота 14.04.jpg"


       15 квітня.  
       Дієслова, що означає завершену  і незавершену дію.
     Дієслова можуть означати завершену і незавершену дію. Як визначити яку саме дію   означає       дієслово. Послухай пояснення.
     https://www.youtube.com/watch?v=SXkvqhzPqnw&feature=youtu.be
     Ще ти можеш звернутися до правила в підручнику ст. 153.
     Потренуйся  у визначенні дії. З вправи 365 виконай усно останнє  завдання.
     Д/ЗАВДАННЯ
     Впр. 367 (в останньому завданні склади два речення на вибір).


16 квітня.
Урок розвитку зв'язного  мовлення.

Організаційний момент

 Вступна бесіда — Відгадайте загадки.
За вікном гніздо будує,
Тільки в нас не зимує.(Ластівка)
 По дворах стрибає,
Крихти збирає,
Ростом він маленький,
Сірий, чепурненький,
 Справжній молодець!
Хто він?...(Горобець)

Цікаво знати! 

Сім’я горобців за період годівлі одного виводка знищує юлизько 3000 комах. А таких виводків буває 2 – 3 за весну – літо.
 Горобець – один з найпоширеніших птахів як в Україні, так і на Землі. У нас найчастіше зустрічаються два види. Це горобець польовий та горобець хатній. Польовий горобець за рішенням Українського товариства охорони птахів визнано птахом 2010 року «Найрозумніший» птах — горобець. На 100 г маси цього птаха припадає 4,37 г мозку (скажімо, у коня — 0,10 г/кг, а в крокодила — 0,007 г/кг). Іноді в ластівчиному гнізді оселиться горобчик. Ластівка тривожно в’ється навколо гнізда, намагаючись вигнати  непроханого гостя. Та іноді й залишає своє гніздо і починає ліпити нове. Адже ластівки — дуже миролюбні пташки. Вони не люблять і не вміють битися, сваритися. Яєчка висиджує тільки мама – ластівка, а тато носить їй їсти. Про малих ластів’ят подружжя дбає разом.

Прочитай вправу 343.
Змістовий аналіз тексту(усно):
— Яка тема тексту?
— Яка його основна думка?
— Коли відбувалася подія?
— Хто є персонажами твору?
— Яким постає горобчик?
— Що можна сказати про ластівок?

Структурний аналіз тексту (усно):
— Скільки частин у цьому тексті?
— Чи знаємо про що йдеться в зачині?
— Розгляньте перший малюнок у підручнику (с.144). Його зміст підкаже вам зачин тексту.
— Про що ви дізналися з основної частини?
— Що міг повідомити автор у кінцівці?
— Розгляньте третій малюнок у підручнику (с.144). Його зміст підкаже вам кінцівку тексту.

ДОВІДКА:
зухвалий - який не виявив належної поваги, пошани до кого – не будь, дуже грубий, нахабний.
оселя - місце поселення живих істот.

Склади зачин і кінцівку тексту.


21 квітня. 
Дієслово, як частина мови.

1. Каліграфічна хвилинка. 
Відображається елемент "Каліграфічна хвилинка 21.04"
2. Перегляньте презентацію, в якій ми підсумуємо , що знаємо про ДІЄСЛОВО. 
https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=vUBi17pYWSM&feature=emb_logo
3. І спробуємо виконати такий розбір.
 Запишіть 2 речення.
На землі буяла весела весна. Садок стояв у білому цвіту.
Над словами скорочено познач, якою частиною мови вони виражені (І.,П.,Д.). 
Визнач і підкресли головні члени речення (підмет,присудок). 
Дієслова з цих речень розбери, як частину мови (скористайся презентацією, або готовим  зразком у форзаці підручника). Та надішли.

22 квітня. 
Закріплення знань учнів про дієслово як частину мови. 
Пройди тест і дізнайся, чи засвоєно тобою дієслово. 
https://learning.ua/mova/tretii-klas/znaiomymos-z-chasamy-diiesliv
https://learning.ua/mova/tretii-klas/stavymo-pytannia
https://learning.ua/mova/tretii-klas/vpysuiemo-potribne-diieslovo
https://learning.ua/mova/tretii-klas/znakhodymo-teperishnii-chas
https://learning.ua/mova/tretii-klas/znakhodymo-diieslova-v-teksti
Д/ЗАВДАННЯ
 Впр. 370.

23 квітня. 
Урок розвитку зв'язного мовлення.
Урок розвитку зв'язного мовлення.
Складання привітання до Дня матері.
Сьогодні запрошую поговорити про почуття. Почуття до найріднішої і найближчої людини.Звісно,ви здогадались, що ми будемо вчитись виражати словами свою любов і вдячність  своїй мамочці, мамусі, матусі.
Подумайте, а за що ви любите свою маму?
Пригадайте, за що ви Їй були вдячні?
Мама  порадниця і рятівниця. Її сердечність і ніжність, душевна теплота - особливі. Мама, незалежно від нашого віку, любить нас щирою любов'ю.
Кожної 2 неділі травня  відзначають міжнародне свято День Матері. В Україні  цей день відзначають, починаючи з 2000 року.
Переглянь презентацію.
https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-rozvitku-zv-yaznogo-movlennya-skladannya-privitannya-do-dnya-materi-153063.html
Д/ЗАВДАННЯ
Склади і запиши привітання для своєї матусі з нагоди прийдешнього свята.

27 квітня. 
Написання не з дієсловами
1.  Каліграфічна хвилинка.
Відображається елемент "Каліграфічна хвилинка 26-04-2020"
2.Прослухай  пояснення про правопис не з дієсловами.
https://www.youtube.com/watch?v=w2d6lSemme0&feature=youtu.be
 НЕ з дієсловами пишемо ОКРЕМО.
3.Виконай завдання до вправи 372 (підручник). Вголос прочитай правило на цій же сторінці. Як пишемо не з дієсловами?
4.Випиши  з вправи 373 дієслова з не.   Не з дієсловами пишемо ОКРЕМО.
5.На закріплення  вправа 374. Для звуко-буквеного аналізу скористайся форзацом №1. Це і є Д.З. (перешли на перевірку)

28 квітня.
 Повторення і закріплення вивченого про дієслово.Написання не з дієсловами.
1.Ти пам'ятаєш,  НЕ з дієсловами пишеться ОКРЕМО (не прийшов, не бігав, не мовчав , тощо).  Згадай ще випадки правопису  не  з дієсловами. Повернімось до відео (в додатку 1.)
https://www.youtube.com/watch?v=w2d6lSemme0&feature=emb_logo
2.Залишилось позмагатись. Думаю ти не помилишся.(вмикай додаток 2.) Удачі!
https://learningapps.org/8269722
3. І, звичайно, протестуй своЇ знання про  дієслово.(додаток 3.)  Перешли результат.
https://classroom.google.com/u/0/w/NTcwOTUyNzc3OTRa/t/all


29 квітня. 
Контрольне списування
 У  3 класі здійснюється перевірка графічних  навичок : форми, розміру, нахилу, поєднання літер, культури оформлення  письмової роботи і швидкості письма.Також враховується грамотність. 
1. Прочитайте текст.  ( Збірник с.108 "ВЕСНА")
2. Чи зрозуміле значення всіх слів?
3.Чи зрозумілий зміст тексту?
4. Зверни увагу на правопис таких слів : ллє, смарагдовий (зелений), переливається , висаджують, додому .
5. Перечитай ще раз текст.
6. Старанно спиши. Перевір правильність написання.
Якісно сфотографуй і перешли.

30квітня.
Урок розвитку зв'язного мовлення.
 Прикольний  вид роботи-відновити слова в тексті. Здається, що Дід Буквоїд добрався  до нас і на карантині. Переставив, перемішав всі  склади. Спробуй навести порядок в тексті.
Презентація " Робота з деформованими словами та реченнями"
1. Спробуй просто прочитати . Вдалося?
2. Про кого будеш читати? Так, про білку.
3. Порада: читай по 1  реченню і одразу записуй відновлене речення.Текст перешли .


4 травня. 
Закріплення  знань про дієслово
1. Каліграфічна хвилинка.
 Красиво писати-себе поважати!  Пам'ятаєш?
Відображається елемент "Каліграфічна хвилинка 04.05"


2. Час повторити та закріпити  вивчене про дієслово. Це  допоможе тобі зробити ролик. 
 (Якщо  потрібно ,то став на паузу.  Не спіши.  Розберись.  Записуй тільки відповіді.  Хороше тренуваннячко, правда?
3. Д.З.( Впр. 387) для тебе буде  легкою.(Д.З перешли)


5 травня.  
Повторення вивченого про дієслово
1. Пройди у додатку тести та закріпи свої  знання  про дієслово.
 2. Виконай  Впр. 385 ( завдання перешли на перевірку )
https://learningapps.org/3044874
https://learningapps.org/4476995


 6 травня.
Диктант "Мишка"
 Прослухай  диктант (дивись додаток).  Дотримуйся рекомендацій і напиши диктант.(перешли на перевірку)


7 травня. 
Повторення вивченого.
Виконай завдання. 

12 травня. 
Повторення вивченого
1. Виконай завдання у впр.391.
2. Згадай ,що ти знаєш про будову слова .  Виконай тести на с.165 (впр.397)


13 травня. 
Повторення вивченого.
1. Визнач граматичну основу у реченні.
Пролісок пробився крізь  білий сніг. 
2. Прочитай речення. Визнач всі категорії, що підходять до іменника Дмитрик.
Дмитрик подарував мамі гарну квітку.  
Істота
неістота
власна назва
загальна назва
жіночий рід
чоловічий рід
однина
множина
3.Визнач відмінки всіх іменників у реченні. 
Сильний вітер підняв куряву на степовій  дорозі.
4.Визнач рід іменників. 
Село, вода, яблуко, рушник, дзеркало, монета, барвінок.

14 травня.
Повторення вивченого про дієслово і прикметник.
Перевір свої знання .
Відповіді надішли.

15 травня. 
Підсумкова перевірка з української мови. (за рік.)
Добрий ранок, дорогі третьокласники !
Запрошую вас  ознайомитися з завданнями, уважно прочитати, вибрати правильну (на вашу думку) відповідь і позначити  її.  Не поспішайте, будьте уважними.
Бажаю успіху !