вівторок, 21 квітня 2020 р.

ЛІТЕРАТУРНЕ ЧИТАННЯ

Купити книгу Літературне читання. Підручник. 3 клас (Віра Науменко ...



6 квітня. 
"Розбишака Чив".
Читати  ст. 130-131
Д/ЗАВДАННЯ
Відповідати на питання ст.131
Усно  (зняти відео та надіслати).
Письмово  (виконані завдання сфотографуйте та відправте)

8 квітня.
    Опрацювати
    ст 132 "Хто це такий?"
    Прочитай, перекажи зміст від імені Мишка. (пришли відео).
     ст.132-133
     Читати усно відповідати на запитання.

9 квітня.
Г. Тютюнник "Бушля"
ст. 134-136 виразно читати.
Відповіді на запитання 1, 2, 3.
Усно  (зняти відео та надіслати).
Письмово  (виконані завдання сфотографуйте та відправте)


10 квітня.
Аудіювання.
Для виконання наступного завдання звернись по допомогу до своїх рідних та попроси їх прочитати наступний текст:
P.S. : текст читаємо і слухаємо лише один раз. Потім підготуй зошит  і виконай тестові завдання та надішли фото.Аудіювання
Мишеня та Олівець
(казка)
Аудіювання
Мишеня та Олівець
(казка)
     Жив-був у Володі на столі олівець. Одного разу, коли Володя вже
спав, на стіл забралося Мишеня. Побачило Олівця, схопило його і
потягло до своєї нори.
     - Відпусти мене, будь ласка! – попросив Олівець. – Навіщо я тобі?
Я дерев’яний, мене не можна їсти.
     - Я тебе буду гризти! - сказало Мишеня. В мене чешуться зуби і я
маю весь час що-небудь гризти. Ось так! - І Мишеня боляче вкусило
Олівця.
     - Ой, - зойкнув Олівець. - Тоді дай мені можливість що-небудь
намалювати востаннє, а потім роби що хочеш.
     - Добре, - погодилось Мишеня, - малюй! Але потім я тебе все одно
погризу на дрібні кусочки.
     Гірко зітхнув Олівець і намалював кружечок.
     - Це сир? - спитало Мишеня.
     - Може й сир, - сказав Олівець і намалював ще три
маленьких кружечки.
     - Ну, звичайно, це сир, а це - дірки в ньому, - здогадалося Мишеня.
     - Можливо й дірочки, - погодився Олівець і намалював ще
один великий круг.
     - Це яблуко! - запищало Мишеня.
     - Може бути і яблуко, - відповів Олівець і намалював ще декілька
видовжених кружечків.
     - Я знаю - це сардельки! - закричало, облизуючись Мишеня. - Ну,
закінчуй скоріше, у мене дуже чешуться зуби.
     - Почекай хвилинку! - сказав Олівець.
     І коли він почав малювати кутики, Мишеня закричало:
     - Це схоже на ко... Не малюй більше!
            Та Олівець вже намалював великі вуса...
     - Та це ж справжній кіт! - пискнуло налякане Мишеня. - Рятуйте! - і
кинулося до своєї нори.
     З того часу Мишеня звідти не показує свого носа. А Олівець у
Володі досі живе, тільки став трішки меншим.
     І ти своїм олівцем спробуй намалювати такого кота на страх
мишам.
                                                                                                             
            (243 слова)

Тестові завдання

1.  Де жив Олівець?
1)  У портфелі.
2)  У пеналі.
3)  У Володі на столі.
2.  Хто забрав Олівця?
1)  Мишеня.
2)  Володя.
3)  Сусід по парті.
3.  З якими чарівними словами звернувся Олівець до Мишеняти?
1)  Прошу.
2)  Будь ласка.
3)  Благаю.
4.  Що хотіло зробити мишеня з олівцем?
1)  Погратися.
2)  Погризти.
3)  Занести собі у нірку.
5. Чому Мишеня хотіло погризти Олівця?
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
6.  В якій послідовності уявлялися Мишеняті зображувані
Олівцем предмети?
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________
   
7. Чому мишеня стало боятися намальованої картинки?
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________

8.  Яка головна думка казки?
_____________________________________________________________
_____________________________________________________________

13 квітня.
Всеволод Нестайко
"Просто Олесь друг"  ст. 136-139. Виразно читати. Відповідь - відео на останнє запитання. ст.139

15 квітня.  
Микола Трублаїні " Яшка і Машка",  "Омар".
ст. 139-141 (читати відповідати на запитання батькам.)

16 квітня. 
Микола Трублаїні "Шоколад боцмана"
с. 141-142 читати.
Виконай завдання на с 141(письмово або відео.)

17 квітня.
 Урок позакласного читання.
Лисиччині гостини.
ст. 50 -54  (виразно читати  своїм рідним.)

22 квітня.
 Євген Гуцало   "Прелюдії весни"
Підручник с.142-143 читати.
Перевірте швидкість читання за 1хв .
Результат перешліть.

23 квітня.  
Євген Гуцало "Прелюдія весни" ( продовження)
с. 144 - 145 читати відповідати на запитання до тексту.
Д/ЗАВДАННЯ
НАГАДУЮ : текст читай 2 -3  рази.
Намалюй малюнок до оповідання.

24 квітня. 
Урок позакласного читання.
Прослухай казку М. Носова "Витівники"
https://www.youtube.com/watch?v=v561aqJWFMw&feature=youtu.be
Склади план.
Перекажи своїм рідним за планом.
Складений план перешли.

27 квітня.
Юрій Збанацький "Лелеки" ст. 145-146 читати,поставити 2-3 запитання до прочитаного, які б розкрили зміст уривку (відео перешліть)
Нагадую:читаємо 2-3 рази,тренуємо читацькі навички.
Хто рекордсмен?


28 квітня.
Навичка читання мовчки.
Сьогодні на уроці ми перевіримо навички читання мовчки.(письмово)
Краса лебедина
Одного разу на сільському ставку приводнився великий птах. Дітлахи помітили його й підняли галас.
- Дика гуска прилетіла! Дика гуска!
Почувши їхні крики, уважний до всього сторож Свирид пішов на став. І справді: на воді, похиливши довгу шию, плавав великий залітний птах. Навколо ставка вже юрмилися люди.
- Поранена, не інакше, - сказав хтось. – Треба добити, щоб гуска не мучилась.
- Ніяка це не гуска, а лебідь-шипун, - пояснив односельцям Свирид та й побрів по мілкому до птаха.
Поніс Свирид птаха додому. Одразу промив йому рану на крилі, забинтував. Лебідь за весь час ані разу не пручнувся, ніби розумів, що потрапив у руки доброго чоловіка.
Скоро настали холоди. Птахові діватися нікуди було, та й зазимував у Свирида, в одній з ним хаті. Дід його годував з рук, напував водою. Спершу сам, а потім дітлашня до нього занадилася. Сніжком лебедя прозвали, годували до самої весни.
А як настав травень, прилетіли його родичі. Видно, верталися тим же шляхом.
Сніжок уже два тижні гуляв у дворі разом з домашніми гусьми Свирида і навіть старшував над меншими, які ще не обжилися й не відали, кого більше боятися – свого рідного поводиря чи цього білого родича. Коли одного ясного дня почувся в небі лебединий клич. Сніжок враз заметушився, все йому байдуже стало, навіть кумедні гусенята.
Дід Свирид якраз порався на городі. Почув голос перелітних птахів і хотів глянути, відкіля та куди вони летять, коли почулося лопотіння крил на подвір’ї: то лебідь Сніжок знявся в повітря. Старий мало не крикнув услід: «Куди ти?», але лебедя не могла зупинити ніяка сила. Тим більше, що йому треба було наздогнати ключ.
Лебеді завжди повертаються туди, де побачили світ, а жити разом ніяк не хочуть. Батьки не дозволяють дітям селитися поряд. Кожна пара займає свою площу і на ній будує гніздо. Поряд з ними можуть жити чайки, качки, лисухи, а лебедям – зась. Такий у них порядок. Деякі пари повертаються точно свої місця десятки років. (Дмитро Прилюк)


1. Хто такий Сніжок?   
А гусак
Б лебідь
В журавель
2. Хто доглядав пораненого птаха?
А лісник
Б сторож
В рибалка
3. Коли лебеді повернулися з теплих країв?
А у березні
Б у квітні
В у травні
4. Чому лебідь знявся у повітря?
А йому треба було наздогнати ключ
Б йому хотілося побачити світ
В йому набридло жити із домашніми гусьми
5. Випиши назви усіх птахів, які зустрічаються в тексті.
____________________________________________________________________
 6. Доповни речення словами з тексту.
Лебідь ні разу не пручнувся, бо розумів, _____________________________

Лебеді завжди повертаються туди, ___________________________________



29 квітня. 
Юрій Збанацький "Лелеки"
ст.147 склади план, перешли.


30 квітня.
Юрій Збанацький  "Лелеки" (с.148-149)
Прочитай  до кінця цей твір. Дай відповіді на запитання.
Відповідь на останнє завдання перешли (відео).

4 травня
Юрій Збанацький "Лелеки"
Вивчіть  уривок  напам'ять  (с.148-149 у підручнику  початок : Живе тепер.....) , або у додатку.Відео перешли  06 травня.


06 травня.
Галина Демченко   "Лелеки"
1.Прослухай (у додатку) аудіозапис розповіді про лелек.
https://www.youtube.com/watch?v=_ZdmDKdyNn0&app=desktop
2.Прочитай  текст в підручнику.
3.Поділись з батьками враженнями від обох прочитаних творів про лелек.
4.Для себе який варіант приємніший?

07 травня 
Василь  Чухліб  "Равлик"
1.Запрошую послухати та передивитись ролик про автора  оповідань для дітей Василя Чухліба.
2.Дізнайтеся нове про равлика.
3.Виконай усно  пропоновані завдання після тексту.


8 травня.
Вчора ти познайомився з оповіданням  Василь Чухліб  "Равлик".
 За цим посиланням ти можеш прочитати онлайн не менш 
 цікаві і  захоплюючі твори письменника:  
  На вибір прочитай 2 оповідання Василя Чухліба.
 Поділись з другом враженнями від прочитаного. 
Намалюй ілюстрацію до твору, який тобі найбільше сподобався.



13 травня. 
Урок позакласного читання.
Опрацюй у збірнику с.56 - 61.
 Д/завдання с. 62- 63 



14 травня. 
Урок позакласного читання.
Опрацюй у збірнику с.56 - 61.
 Д/завдання с. 62- 63 

15 травня.
Повправляємось в роботі над літературним текстом.
Прослухай вказівки щодо виконання роботи над літературним текстом.
https://www.youtube.com/watch?v=fiqC3U6Tipo&feature=share&app=desktop
Виконану роботу перешли.

18 травня. 
Роботу над літературним текстом.  "Цікавинки про ластівку"
Дорогі третьокласники !
Запрошую вас виконати роботу над літературним текстом.
Пропоную прочитати текст.
https://classroom.google.com/u/0/w/NTcwOTUyNzc3OTRa/t/all
Далі  читаєте запитання, вибираєте правильну відповідь (на ваш погляд ) і позначаєте її .
https://docs.google.com/forms/d/1XgJuvUvzcNK9Vfxnf_l0NCKZQ7ZnWbNl9eU_iMwALO4/edit
Будьте уважні, не поспішайте.
Бажаю успіху!